zondag 9 maart 2014

Pastel in, black & white out

een tijdje geleden had ik al geschreven dat ik wat meer kleur in ons interieur wilde hebben. Na drie jaar was ik het zwart wit echt een beetje zat. Voor mij heeft deze periode nog lang geduurd:) Ik vind het nog steeds prachtig, maar voor de lente en de zomer, mag er wel wat meer kleur in de woonkamer. Zo is het kistkastje naast de bank niet meer grijs maar wit. Dit beviel me zo goed, dat ik dit weekend de zwarte kast onder handen heb genomen. Na vijf keer te hebben geschilderd, is hij nu heerlijk wit. En dat had ik al veel eerder moeten doen! De keuken is een stuk lichter. En zwart is nog wel aanwezig maar minder dominant.



De stoel komt bij een van mijn lievelingswinkels 
vandaan namelijk Quip en Co Hij is te koop in verschillende kleuren en 
in twee verschillende modellen.

De typemachine knalt er nu uit en dat vind ik erg leuk, want
 wat was ik blij met deze aankoop!
De stoel krijgt nog een kleurtje, omdat we in de keuken al 6 zwarte 
stoelen hebben staan, spuiten we deze stoel in een pasteltint.
Ik weet nog niet zo goed welke kleur, maar wordt vervolgd…





De plankjes heb ik weer even opgeruimd en wat strakker neergezet.


Detail foto van mijn werkplekje. Deze engeltjes van OYOY 
ze staan er vanaf de kerst, maar ik vind dat deze twee het hele jaar
kunnen blijven staan!
ze zijn te koop bij Coos-je


Bij Noor hangen wat bloemetjes die afkomstig zijn van een slinger van de 
Hema. Deze heb ik kapot geknipt en de bloemetjes bij haar tafeltje opgehangen.
Het geeft gelijk een lente gevoel!


Het tafeltje heb ik vorige week bij Ikea gekocht en naast de bank
staat ie zo leuk! Ook hier een beetje kleur aangebracht. Zo blij mee!



Boven de bank hingen foto's van de familie en Noor. Dit was sowieso een tijdelijke
 oplossing, omdat ik nog niet zo goed weet wat ik daar wil hebben. Dus dit doek van Jotte heb ik van de slaapkamer weer naar beneden gehaald. Zo blijf je lekker bezig!
Een groen kussen toegevoegd en je hebt gelijk meer kleur.



En ja het duurt niet lang meer of eindelijk is het lente! Vandaag was al
een heerlijke dag met fantastische temperaturen voor de tijd van het jaar!
En met al die pasteltinten in huis, heb ik al echt een lentegevoel!
Fijne week allemaal!




17 opmerkingen:

  1. Wat het je het weer mooi gestyled Aggy! Wat fijn dat je meubels kunt verfen toch, zo kun je het steeds aanpassen. Ik begin nu 'pas' een beetje zwart toe te voegen aan mijn interieur, vind het mooi staan bij wit en hout, maar hou het wel bij accessoires. De meubels hou ik wel wit. Je typemachine is mooi! Pascale X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige styling! De kleurtjes zijn erg mooi!
    Groetjes, Clarieke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi gedaan! Leuk idee ook, die bloemetjes van de Hemaslinger!
    Lekker om zo bezig te blijven, hè? :)

    Groetjes,
    Femke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een paar mooie pasteltinten doet al wonderen toch! De pompom is ook super cute! :))

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi geworden zeg!!! gezellig die nieuwe frisse pasteltinten er bij! Geniet lekker van de lente :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ik vind het helemaal geweldig! weg met al het zwart... haha!

    X Steef

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh wat prachtig allemaal! Ik zou zo met je willen ruilen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. I like your blog, your style, your pics!!!
    I just found you today and I will stay.
    Happy easter....
    Bye, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat kleine kastje op wieltjes is mijn favoriet :)

    Kelly
    http://windtmeubels.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat mooi zeg dat zwart en wit, zeker in combinatie met die bruine, houten vloer. En die typemachine, gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wauw mooi, de typemachine komt zo heeeeel mooi uit!! Gaaf kleurtje.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. heerlijk dat zwart en wit wordt je toch rustig van !

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik vind je typmachine helemaal gaaf! Wat jij ooit met zwart had heb ik met steigerhouten meubels, ik heb van alles! Sleutelkastjes, eettafel, loungebank in de tuin, kan er geen genoegvan krijgen! En de pasteltinten, heerlijk..

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...