zondag 16 juni 2013

Give away time!!

Wat ontzettend leuk dat ik in samenwerking met Lieve Schatkaart een give away mag doen! Nina Westendorp is grafisch ontwerpster en is sinds 2010 voor zichzelf begonnen.
Ze maakt het allerliefste kaarten die stoer, leuk en origineel zijn. Wanneer je bij haar iets laat ontwerpen, weet je dat het verassend en leuk zal zijn! in 2010 heb ik voor het eerst ook iets van haar gezien in de vorm van een trouwkaart die ze voor haar broer heeft ontworpen. Prachtig was de kaart simpel, maar leuk en daar houd ik van!


Naast trouwkaarten, maakt Nina geboortekaartjes, die je ook op canvas doek kan bestellen en sinds een tijdje maakt ze voor de kinderkamer leuke posters! En zo'n leuke poster kan jij winnen!






Wanneer je kans wilt maken op een leuke poster voor de kinderkamer moet je het volgende doen: laat een berichtje achter onder deze post en word lid van mij blog. 
 Like Lieve Schatkaart op Facebook! Het zou helemaal super leuk zijn wanneer je deze give away deelt op je eigen blog!
Je hebt tot eind juni de tijd om mee te doen. Dan maak ik de winnaar bekend. Je mag naar eigen keuze een poster uitzoeken. Hoe leuk is dat!


7 opmerkingen:

  1. Leuk Aggy! Ik doe mee!!! Mijn dochter vind het uiltje erg mooi! Ik ga hem delen op mijn blog!

    Groetjes,

    Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke posters! Ik doe graag mee een boomhut of robot zou hier niet misstaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tof!! Mijn zoon vindt de robot stoer.
    Ik ga het delen op Facebook, heb helaas geen blog.

    Groetjes,

    Tiene

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ah... ik dacht gewoon dat ik al mee had gedaan... Ik doe heel graag mee! geweldige posters voor M zijn kamer ;-)) liefs xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik doe ook heel graag mee. Die poster van het uiltje zou prachtig op de kamer van mijn kleine meid ;-).
    Lieve groet,
    Henny

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...