maandag 5 november 2012

badkamer inspiratie

Zucht.......
Als je mij nu zou vragen wat ik het liefs in ons huis wilde opknappen, dan was het de badkamer. Echt mijn structuur op de muren zou ik voor lief nemen, maar de badkamer is echt ZO NIET onze stijl! Hij valt echt in het niets bij de rest van ons huis! Maar wat ik ook zeg en hoe lief ik ook mijn man aankijk... Hij weigert de badkamer op z'n kop te gooien. Hij heeft er echt geen zin in, dus moet ik het maar doen met mooi inspiratie foto' op internet. En dat is toch wel echt genieten, want wat zijn er een mooie badkamers! Ik zit er wel eens over te denken om de tegels in de badkamer te verven en ook de vloertegels. Ander meubel erin en je hebt al een nieuwe look! Maar goed dan moet er toch ook echt een andere wc in, en de douchecabine kan ook wel een opknapbeurt gebruiken. Ik weet het dus nog niet zo goed. Eerst maar eens aan de slag met de overloop, inloopkast en onze slaapkamer! Die gaan deze winter eindelijke gestuct worden, dus dan neem ik de badkamer maar voor lief. Ik blijf gewoon hopen dat we ooit de spirit krijgen en de badkamer toch gaan aanpakken. Misschien hebben jullie nog tips om een bestaande badkamer te pimpen? Ik hoor graag van jullie!


Hoe fijn is deze?! Heerlijk wanneer
 je zo mag douchen!



Zo mooi sereen is deze badkamer, deze
sfeer past heel erg bij ons thuis


Prachtig!
afbeeldingen via Pinterest

1 opmerking:

  1. Heel herkenbaar! Onze badkamer is ook nog eens stom in elkaar gezet. De vorige bewoonster wilde besparen op de badkamer en heeft er voor gekozen om de leidingen in de vloer niet in te vrezen maar om de badkamer vloer te verhogen. Deze is dus 15 cm hoger dan de vloer van de hal waardoor er dus een ruimte ontstaat bij de badkamer deur. En ja we hebben een houten vloer dus die bolt nu lekker op door al dat vocht... Mijn tips: Zorg dat de badkamer goed afloopt (richting het putje) en huur een container voor als je de badkamer gaat verbouwen want daar komt een heleboel afval bij kijken. http://www.afval.nl

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...