zaterdag 29 september 2012

Woonbeurs 2012

Wat moet ik nog schrijven over de woonbeurs, wanneer er al zoveel wordt gepost! Daarom maar heel kort! het was leuk, maar vooral omdat ik een aantal bloggers heb ontmoet: Elvera ( elv-s ), 
Suus ( &Suus ) en Desiree ( Vosgesparis )
Erg leuk om es even kennis te maken met de mensen achter de blogs! Samen met mijn vriendinnetje Miranda ( lekkerfris ) heb ik over de woonbeurs gelopen en een paar foto's gemaakt, want er is teveel leuks om te fotograferen en op mijn blog te zetten, dus ik heb gewoon een paar snapshots voor je!






3 opmerkingen:

  1. Heerlijk om al die mooie spots van de woonbeurs weer te zien... wat was het leuk! Vond het ook super om iedereen achter de blogs in het eggie te zien... echt gaaf! Fijn weekend nog... elvera x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijke snap shots! Ik vind die bureaulamp in het VT huis echt top!

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het was echt leuk he!? Echt super om jullie even in het eggie te hebben gezien!
    Liefs
    SUUS

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...