zondag 9 februari 2014

take a seat!

Hoeveel verschillende stoelen wij al bij de eettafel hebben gehad….. Ik durf het eigenlijk niet te zeggen:). Toen Guido en ik gingen samenwonen hadden we een eiken eettafel met rode ribstoelen. Ja toen vonden we dat erg mooi, maar in ons nieuwe huis kon dat echt niet vond ik. De stoelen gingen voor een prikkie naar mijn broer en wij gingen op jacht naar nieuwe stoelen. Ik was vijf jaar geleden behoorlijk landelijk ingesteld, dus er kwamen verschillende houten stoelen bij de eettafel. En die hebben weer verschillende kleuren gehad. Ik bleef bezig. Achteraf gezien denk ik dat ik steeds zoekende was naar de mooiste stoelen opstelling, maar dat er dus steeds iets miste. Drie jaar geleden heb ik ook die stoelen verkocht, omdat mijn stijl enorm veranderde en van landelijk naar een stoerder en sober interieur wilde. Ik was al een tijdje verliefd op de Vitra DSW. We hebben toen bij iemand witte replica's gekocht en ik was echt de blijste! Maar helaas de kwaliteit was dramatisch, want na een jaar verkleurde de kuip al! Ja, waarom koop je dan niet de echt zou je denken. Ik heb geen geduld om te sparen en ik wist dat er goede replica's te koop waren. Toen wij de Barcelona Chair in Amsterdam gingen kopen, zagen we prachtige replica's van de DSW stoel. In het zwart met een houten frame. Ik was verkocht en met een goeie prijs hebben we deze vorige week binnen gekregen!


Deze stoelen zijn verkrijgbaar via Designerchairs24
De kwaliteit komt zo dichtbij de echte, dat ik echt geen verschil heb ontdekt en mijn keuze op deze stoelen is gevallen.


De service die designerchairs24 levert is top! Na een belletje zijn er extra dopjes geleverd en heb je vragen over je product of ben je niet tevreden helpen ze je meteen!
Super vond ik dat!
Wij hebben gekozen voor de zwarte kuip met houten frame. Dit omdat we van de zomer de vloer wit gaan maken en we witte stoelen te wit vonden. 



We hebben voor zes stoelen gekozen, omdat we vaak eters hebben en we altijd plek te kort kwamen aan tafel. En het staat zo gaaf zoveel stoelen aan tafel! Ben er erg blij mee!




19 opmerkingen:

  1. Mooi hoor. Als de vloer wit wordt, springen ze er denk ik nog meer uit! Het staat fantastische.

    Liefs Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi geworden. Geweldige stoelen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het ziet er nu al geweldig uit!! En straks met je witte vloer wordt het echt prachtig!

    Fijne middag
    X Els

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi geworden Ag. Ik vind het ook mooier zonder dat vloerkleed.... Staat rustiger.

    X Steef

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een geweldige stoelen! Ben benieuwd hoe het er straks met witte vloer uit gaat zien.
    Fijne dag! Groetjes, Clarieke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super mooi Aggy...dat zwart is zo stoer.!! Wij hebben net een witte met armleuning en houten poten bij onze eettafel. Wij hadden al de witte kuipjes met metalen onderstel. ( hebben helaas geen witte vloer..:-) ) Ze blijven gewoon heel mooi..en ze zitten ook heel fijn!
    Xmir

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi staan ze Aggy! Wij hebben dezelfde stoelenhistorie. Ook hier eerst houten landelijke stoelen, vervolgens enkele daarvan wit geschilderd, daarna aan de andere zijde een houten bank geplaatst en nu hebben wij ook exact dezelfde stoelen maar dan in het wit. Ik wist dat er veel verschil in kwaliteit en prijs was tussen de replica's onderling. Die van ons komen uit Italie en zien er prachtig uit en zitten ook goed qua hoogte, dat kan ook wel eens verschillen. Pascale X

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat staat dat mooi, zeker straks met de witte vloer.
    Prachtig!
    Lieve groet,
    Henny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi!!! Ik zag het al voorbij komen op ig volgens mij... maar zo in het "groot" is het nog mooier! Lekker genieten Ag x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een geweldige stoelen! Het staat prachtig! Fijne week! X Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh jee wat een gave stoelen..
    Staat hartstikke mooi,zeker van de zomer als de vloer wit word..
    Heel veel pelzier ermee..
    Groetejs Chris

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ontzettend mooi geworden. De vloer is ook prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hier staan ze al 2 jaar in de keuken en nog steeds blij mee. Ik snap je stoelentic maar deze vervelen gewoon niet. Mooi in het zwart,.. goeie koop hoor!

    Gr.Jo.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hallo, ik kocht net dezelfde replica's bij Designchair. Zie jij bij jouw stoelen in de zitkuip ook ronde verzakkingen op de plaats waar aan de onderkant de poten bevestigd zijn?
    Mvg

    BeantwoordenVerwijderen
  15. je hebt een hele leuke smaak. simpele kleuren en erg stoer. neem is een kijkje bij ons Robuuste tafels. het zal je bevallen.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...