zaterdag 28 juli 2012

Workspace!


Vaak zie je mensen aan de keukentafel met de laptop werken, maar wanneer je de ruimte hebt in huis kan een eigen werkplek ook erg fijn zijn. Voor jezelf, maar ook voor je kinderen. Zo hebben wij voor Noor een eigen werkplekje gemaakt en heb ik via marktplaats een legertafel op de kop getikt, die tegenwoordig pronkt in de huiskamer! Ik ben erg blij met de twee werkplekken in de woonkamer, want ik had weer wat te stylen:), maar het is ook erg praktisch. Noor zit lekker te kleuren en te knutselen en ik kijk het werk van de kinderen na ( ik ben juf van groep 8 ), maak kussenhoesjes op de naaimachine en zit met de laptop mijn lievelings blogs te lezen.

Noor haar werkplekje is een idee uit een oudere VT wonen. Daar stond een Indiase markttafel in en die hebben we nagemaakt. Op haar tafeltje staat een lampje die gekocht is bij Silo 6. Naast onze werkplekjes in huis heb ik nog een aantal ideetjes van internet geplukt! Veel kijkplezier en een fijn weekend nog!
Aggy's werkplek :)

Noor haar werkplekje. De huisjes heb ik gevonden op Anouk blogspot.com.en gemaakt met maskingtape




via decor 8
via decor 8
via apartment therapy


3 opmerkingen:

  1. Hoi, vind Noor haar werkplekje erg leuk. Ben op zoek naar zo'n tafel voor een speelhoekje in de woonkamer. Heb je deze zelf gemaakt of gekocht?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ja die tafel daar ben ik ook benieuwd naar!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hi Aggy, I´m completely in love with your shared workspace, so I´m sharing it also with my readers, hope you like it: http://ministryofdeco.blogspot.com/2013/03/deconinos-despacho-compartido-con-los.html

    Elena

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...